Per cert, quin detall posar-me la granota a la bossa de mà XD
Albert Parra at Purdue
Sunday, August 8, 2010
Jelou!
Ja torno a ser als EEUU
no l'he trobat en castellà
- Hora de llevada: 4.30 (hora local Montcada)
- Hora d'arribada a casa: 22.30 (hora local West Lafayette)
- Duració del viatge: de les 7.15 BCN a 22.30 WL - 15'25h
- Duració real del viatge: 21'25h
- Trajecte:
- Barcelona
- London/Heathrow
- Chicago
- West Lafayette
Secció "Lo que el ojo no ve" del viatge:
- El que estava davant meu a l'avió en comptes de seure es deixava caure, fins que he fet ús de la vella tècnica de posar els genolls, aka "masaje sorpresa". Exemple pràctic:
- L'home que controla la zona de recollida a la terminal 5 de l'aeroport de Chicago també fa servir una tècnica especial, però més vella encara: "IIIIEEEEEEE get out, GET OUT!". Estudis particulars indiquen que el radi efectiu era d'uns 100 metres. Exemple pràctic:
Ja estic instal·lat a la casa nova, on estaré vivint amb el Marc aquests propers dos anys. Bé, instal·lat tampoc, que no m'he desfet ni la maleta... i crec que fins demà res.
Ja faré fotos/vídeos de la casa i la zona més endavant, quan això estigui una mica més endreçat.
Sembla que Blogger ha canviat el seu editor d'entrades i no sé molt bé com va lo de les imatges. Ara no es poden clickar i veure-les en tamany original :( però ja ho miraré amb més calma.
Ara a menjar alguna cosa i a dormir!
Demà amb més energies ja comento millor!
AL LORO AMB LES VOTACIONS DE POST!
Ho has fet molt bé
No ho has fet molt bé
Fracaso total!
PERFECTE PELS QUE ELS FA PAL COMENTAR!
Subscribe to:
Posts (Atom)

