Sunday, August 8, 2010

Prova des del mail

Això és una prova des del mail, a veure que tal surten les entrades.

Per cert, quin detall posar-me la granota a la bossa de mà XD

4 comments:

  1. Jajajaja me encanta!! Así te acordarás de nosotros muahahaha

    ReplyDelete
  2. jajajajja, que bueno!!! ha llegado la rana a pordue!!! sorry albert fue una prueba, si no lo hacia marc no me daba la sorpresa que tenia xa mi :)
    Q vagi molt beeee!!!

    ReplyDelete
  3. Lo mejor debía ser la cara del tío que controla equipajes en los aeropuertos al escanear el de Albert...

    Ferran

    ReplyDelete
  4. A veure Parra que es això de no publicar res des del 8 d'Agost!! No pot ser!! jajaja

    ReplyDelete